Top
Jak obniżyć koszty znakowania przemysłowego?

Jak obniżyć koszty znakowania przemysłowego?

Czy wiesz, ile faktycznie kosztuje uruchomienie maszyn do znakowania? Czy zastanawiałeś się, jak i czy w ogóle można zaoszczędzić na etykietowaniu produktów? Jeśli znakowanie części lub wyrobów gotowych jest istotnym elementem Twojego procesu produkcyjnego, przeczytaj o tym, jakie czynniki powinieneś wziąć pod uwagę, by móc realnie obniżyć koszty z nim związane.

6 ważnych pytań i odpowiedzi dotyczących znakowania mikroudarowego

6 ważnych pytań i odpowiedzi dotyczących znakowania mikroudarowego

Poznaj sześć najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami, dotyczących zagadnień, które są najistotniejsze w procesie podejmowania decyzji o wyborze modelu znakowarki mikroudarowej.

Wybrane funkcje maszyn do znakowania mikropunktowego i grawerowania

Wybrane funkcje maszyn do znakowania mikropunktowego i grawerowania

Poznaj kilka funkcjonalności usprawniających proces znakowania mikroudarowego i grawerowania, które nasi Klienci uważają za najciekawsze oraz najbardziej pożądane z punktu widzenia automatyzacji i utrzymania maksymalnej wydajności pracy.

Znakowanie laserowe vs. grawerowanie laserowe

Znakowanie laserowe vs. grawerowanie laserowe

Czy w ogóle jest jakaś różnica pomiędzy znakowaniem za pomocą lasera a grawerowaniem laserowym? Tak! Osoba, która nie miała wcześniej do czynienia z tymi technologiami, często nie rozróżnia tych dwóch pojęć i nieświadomie je myli. Wyjaśniamy, na czym polegają te metody znakowania czyli czym się różni grawerowanie wiązką laserową, od znakowania laserowego.

Trwałe znakowanie i obróbka powierzchni

Trwałe znakowanie i obróbka powierzchni

Jeśli rozważasz inwestycję w urządzenia do znakowania przemysłowego, na pewno zastanawiasz się, na którym etapie procesu produkcyjnego uwzględnić operację trwałego znakowania. Możliwe także, że interesuje Cię, czy możliwe jest znakowanie jeszcze przed końcową obróbką powierzchni bez uszczerbku na estetyce i czytelności oznakowania. Z punktu widzenia efektywności procesu produkcyjnego, są to dwa istotne pytania. Odpowiedzi na nie mogą mieć przecież istotny wpływ na organizację pracy w Twojej firmie.

Znakowanie w przemyśle obronnym

Znakowanie w przemyśle obronnym

Znakowanie to proces wspólny dla różnych branż, jednakże w każdej z nich może pełnić nieco szerszą lub węższą rolę. W przypadku przemysłu zbrojeniowego, wśród najważniejszych celów znakowania znajduje się bezpieczeństwo i kontrola broni. Dowiedz się więcej na temat możliwości znakowania broni.

Jak wybrać odpowiedni laser do znakowania?

Jak wybrać odpowiedni laser do znakowania?

Laser jest niewątpliwie jedną z najbardziej wydajnych metod obróbki skrawaniem. Efekty promieniowania/światła są powszechnie wykorzystywane w wielu różnych zastosowaniach, począwszy od imprez plenerowych, podczas których organizowane są tzw. laser show czyli pokazy laserowe na żywo, poprzez medycynę, w której wykorzystywany jest do celów terapeutycznych, aż po obróbkę materiałów i znakowanie przemysłowe.

Jak chronić swój produkt przed podrabianiem?

Jak chronić swój produkt przed podrabianiem?

Jest wiele różnych metod, których zastosowanie pozwala zabezpieczyć produkt przed podrabianiem. Jedną z nich jest odpowiednie oznakowanie produktu. W jaki sposób trwałe znakowanie może pomóc w ochronie własności intelektualnej w walce z podrabianiem?

Jak zintegrować znakowarki Automator <br/>z wewnętrznym systemem firmy?

Jak zintegrować znakowarki Automator
z wewnętrznym systemem firmy?

Jeśli chcesz, aby znakowanie (identyfikacja) rzeczywiście stało się uporządkowaną i sprawnie działającą częścią procesu produkcyjego, musz spełnić jeden podstawowy warunek. Jest nim połączenie maszyny, która będzie znakować części, z innymi maszynami i/lub z systemem informatycznym wykorzystywanego w przedsiębiorstwie.

Jak sprawić, by klienci Cię zapamiętali?

Celem każdego producenta jest to, by jak najwięcej klientów kupowało jego produkt, by byli z niego zadowoleni, by jego użytkowanie przynosiło mu korzyści oraz by pewnego dnia ponownie sięgnęli po ten sam produkt, pochodzący od tego samego producenta czyli produkt tej samej marki. Logo na produkcie ma zatem kluczowe znaczenie dla producenta. Jest jej wyróżnikiem, znakiem identyfikującym i potwierdzającym oryginalność oraz nośnikiem wartości, z jakimi wiąże się marka.